Főmenü
- Főoldal
-
Fontos információk
- Ügyelet változás
- Nyílt napok a Lázárban!
- Kiber Bízzunk? Okos eszközök, kommunikáció, mentálhigiéné
- Iskolánk idén elnyerte az Örökös Boldog Iskola címet.
- Tanulói kérdőív a lemorzsolódásról
- Családi Sport- és Kertnap
- Iskolánk elismerésben részesült
- Ebédbefizetés, tanévkezdés - információk
- A 2019/2020. tanév első évfolyamára felvett tanulóink
- Iskolánk zenei tagozata 35 éves
- 10 éves a Lázár Szín-KÖR
- Nyári tábor 2019.
- Óvodából iskolába
- Iskolanyitogató 2019/2020
- Étkezéssel kapcsolatos tájékoztatás
- MÜPA partneriskola lettünk
- Írásbeli felvételi eredmények 2018. február
- Iskolánk a legjobb 100 budapesti iskola között!
- Internetes ebédlemondás
- Ebédbefizetés
- Változott az ebédlemondás!
- Tájékoztató a gyermekvédelmi rendszer működéséről
- 100 éves a Lázár!
- Kréta e- Napló
- Kréta e-Ügyintézés
- Facebook oldalunk
- Leendő elsőseinknek
- Kapcsolat
- Okirataink
- Események
-
Közzétételi lista
- Felvételi lehetőségről szóló tájékoztató
- A nevelési-oktatási intézmény nyitvatartási rendje
- Lázár munkaterv
- Szervezeti és működési szabályzat
- Pedagógiai programunk
- Házirend
- A pedagógusok, nevelő- és oktató munkát segítők iskolai végzettsége és szakképzettsége
- A tanulók lemaradásával és évismétlésével kapcsolatos adatok
- A tanórán kívüli egyéb foglalkozások igénybevételének lehtősége
- A hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai
- Az osztályozó vizsga követelményei
- Az iskolai osztályok száma és a tanulók létszáma
- Közbeszerzési eljárás
- A tantestület
- Kórusaink
- Névadónk
- Eredményeink
- Hangyabanda
- Fotók, videók
- Diákönkormányzat
- Táborok
- Témahetek
- Étkeztetés
- Suli Sokk - Iskolaújság
- Hit- és erkölcstan
- Archívum
- Informatika honlap

A 7.b osztály tanulóival olyan művet (Móricz Zsigmond: Hét krajcár), illetőleg olyan író (Mikszáth Kálmán: Bede Anna tartozása) művét vettük górcső alá, akik az iskolai tanulmányuk elmélyítésében hatalmas szerepet játszanak irodalomból. Nem ragaszkodtunk a 100-as évfordulóhoz abban az értelemben, hogy mindegyik mű és író is pont a 100. évfordulóját ünnepelje, hanem ezt egészében (az egész hetet figyelembe véve) próbáltuk meg értelmezni. Ez azt jelenti, hogy az irodalomórán tanult évfordulós művet és szerzőt, valamint a nyelvtanórán tanult egyéb interneten (is) előforduló szövegtípusok segítségével matematikai műveleteken keresztül hoztuk egymással összefüggésbe a tanórákat, ezzel is fejlesztve nemcsak a digitális, hanem a matematikai kompetenciájukat is a tanulóknak. Így a végén az említett, művet, írót, és honlapok felhasználása lehetővé tette, hogy az utolsó órán az eddigi ismereteket összegezve eredményül a 100-as számot kapják meg.
Eszközök:
- mobiltelefon
- tablet
- laptop
- drón
Programok:
- https://www.mcdonalds.hu/
- https://www.spar.hu/hu_HU.html
- https://www.mondelezinternational.com/en
- http://www.omnia.hu/
- http://vigszinhaz.hu/program.php?mid=0yOflVmmfENoeb
- http://hu.qr-code-generator.com/
- https://www.viber.com/hu/download/
- https://learningapps.org/login.php
- https://www.redmenta.com/
- https://bubbl.us/
Tanórák értékelése:
Azon az órán, ahol lehetővé tette az adott program (pl.: redmenta), hogy a tanulók eredményeit százalékosan is értékeljük, ott könnyebb volt egy elvárt (85 %-os) küszöb felett a teljesítményt nemcsak szövegesen (írott és beszélt), hanem érdemjeggyel is értékelni. Ezentúl a szokásos (a tanórán is megszokott) színes lapokkal (zöld) értékeltem a tanulók egyéni, páros, illetőleg csoportos teljesítményét.